top of page
  • תמונת הסופר/תData Net

מערכת ליצירה ועריכה של דוחות בתחום הבניה- Docit

משדרגים את איכות העבודה, חוסכים בזמן בכסף

ושומרים על מקצועיות מעל הכל.

פיקוח אתרי בניה
מערכת ליצירת דוחות בדק בית













קבלו את היתרונות של מערכת להפקת דוחות בדק בית ופיקוח בניה ישירות מהנייד


עבודות פיקוח בנייה ובדק בית מתקיימות בחלקן הגדול בשטח. את ההשלמות עושים במשרד ויש הרבה. מילוי דוחות מהווה נדבך משמעותי בעבודת הבדק והפיקוח ולכן נדרשת יכולת להעביר את כל המידע בשלמותו לדוחות מפורטים שיוגשו ללקוחותיכם, לשמאי, לרשויות וכן לבית המשפט. במצב זה לא כדאי לטעות או לפספס פרטים קטנים וחשובים שעלו במהלך הבדיקה. אז מה עושים? מתעדים ככל שניתן ומזדרזים להעביר את המידע הגולמי למשרד בשלמותו, בתקווה להפיק דוח מהימן ככל שניתן.

עצרו רגע! לפני שאתם רצים למשרד, לא עדיף פשוט למלא את הדוחות בשטח ולסגור את העניין במקום? זה בדיוק מה שעושה אפליקציית Docit של חברת Datanet Systems.

אתם ממלאים את הדוחות הדיגיטליים שמפיקה האפליקציה בו במקום ושום פיסת מידע לא נופלת בין הכיסאות.


נפרדים מניירת מסורבלת וחוסכים זמן יקר

סביב עבודות פיקוח בנייה וכן בדק בית, יש לא מעט ביורוקרטיה. טופסי הניירת רבים ואלה נדרשים למילוי קפדני ומפורט עבור כל מרכיב רלוונטי בבדיקה שלכם. לכן, אין פלא שמילוי דוחות מהווה נדבך מרכזי בעבודה שלכם. מילוי הדוחות אורך זמן רב וזמן זה כסף.

צמצום שעות העבודה במילוי מידי של דוחות בעזרת מערכת דיגיטלית בנייד יכול להפוך ליתרון משמעותי שמתורגם ליעילות ולדיוק. כתוצאה מכך אפשר ליהנות מפירות היעילות וכן מהמוניטין הנובע מביצוע מהיר ומדויק.


Docit הרבה יותר נוח וגם נראה מצוין

עבודות בדק בית וכן פיקוח בנייה נדרשות לזיהוי כשלים שחלקם הגדול נסתר מהעין. לכן, לקוחות מצפים מהבודקים להגיע מצוידים במיטב הטכנולוגיה לזיהוי ומדידה, במטרה לרדת לחקר האמת. בינינו... ניירת מיושנת וטרחנית אינה משתלבת עם התמונה של קידמה ודיוק מרביים, ובטח לא עוזרת לכם לסגור עניין במהירות.

תארו לכם שאתם משאירים היום את הקלסר במשרד ומתחילים בבדיקות עם טלפון ביד אחת ומכשיר מדידה ביד השנייה. עכשיו הרבה יותר קל לאסוף נתונים ישירות בכל מדידה שמתבצעת, זאת מתוך ידיעה שהמידע בטוח ומוכן לשימוש בכל מקום ובכל עת. הנתונים המתקבלים מוזרמים ישירות למערכת בקלות ובמהירות, כך שמתקבלת תוצאה אמינה וברורה.


אתם לא יכולים להרשות לעצמכם לטעות

בתהליך מילוי הדוחות עלולות ליפול טעויות, שכן את המידע משרבטים במהירות תוך כדי עבודה, מצלמים וכן כותבים הערות. לכן, רבות מהטעויות נובעות ממעבר לא אפקטיבי של מידע גולמי מהשטח לדוחות רשמיים במשרד.

מילוי דוחות דיגיטאליים בשטח חוסך לכם טעויות, עם מידע טרי שמוזן ישירות לאפליקציה וכולל טקסט ותמונות המצולמות מידית. בדיוק כך, עם מערכת מילוי דוחות דיגיטלית זמינה בנייד, אי אפשר לפספס. פשוט ממלאים את כל השדות הריקים שעולים בכל שלב. אשף המערכת מוודא שאכן מילאתם את כל שדות החובה ויתריע מידית על כל שגיאה בעניין. הדוח המלא שמור ובטוח בענן וניתן לערוך אותו מאוחר יותר, במשרד.


מפיקים דוחות בהתאמה אישית

בדק בית לצורך רכישה, צרכים משפטיים, בדיקות עבור שמאי, פיקוח בניה ועוד – לכל מצב יש את הדוח שלו. הגיע הזמן לשדרג את מערכת הדוחות שלכם ולהתאים אותה בדיוק לצרכים הנדרשים.

עם מערכת מילוי דוחות המותאמים אישית, הרבה יותר נוח להפיק מסמכים מדויקים ומהימנים, וזאת על פי צרכי הלקוח. עכשיו זה הרבה יותר קל שכן אפליקציית Docit מאפשרת לכם לבנות טפסים המתאימים לצרכים שלכם כמו כפפה ליד.

למידע נוסף על Docit עבור מערכת מילוי דוחות בדק בית כמו גם פיקוח בניה, צרו קשר עכשיו במספר 03-7220515 או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם עם כלי מנצח לניהול העסק שלכם.


59 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page